فروش بلیط برنامه های فرهنگی و هنری
۲۲ ۲۲ ۳۶ ۷۰
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶

درباره 3670

New Page 2

شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی از ابتدای فعالیت های خود و در پی برگزاری کنسرت های مختلف در سراسر دنیا با قابلیت های خدمات الکترونیکی مبتنی بر زیر ساخت های فناوری اطلاعات در نقاط مختلف دنیا آشنا و قصد پیاده سازی این خدمات را در ایران برای فعالیت های خود در نظر گرفت . شروع خدمات الکترونیک در این شرکت از سال 1379 با افتتاح پایگاه اینترنتی این شرکت آغاز به کار کرد .

در ابتدا با توجه به نیازهای روز افزون مردم برای خرید محصولات و حضور در کنسرت های موسیقی مرحله ای جدی تر برای اینگونه فعالیت ها آغاز شد و برای اولین بار در سال 1383 در مجموعه کنسرت های گروه آریان در زمین تنیس باشگاه انقلاب این شرکت از تکنولوژی خدمات آنلاین استفاده و خروجی صدای کنسرت را بصورت زنده در پایگاه اینترنتی قرار داد تا علاقه مندانی که موفق به حضور در این برنامه و تهیه بلیط نشدند بتوانند تجربه ای متفاوت از حضور مجازی در کنسرت را داشته باشند . قابل توضیح است که از یک ساعت قبل از اجرای برنامه لینک صوتی و مصاحبه ها بصورت زنده برای ایرانیان خارج از کشور قابل بهره برداری بود . البته این کنسرت در همان روز اول با حادثه ای غیرمترقبه لغو و در ادامه نیز از برگزاری روزهای دیگر این برنامه جلوگیری شد .

در ادامه مسیر تعیین شده در اواخر سال 1383 این شرکت اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی و ارائه آلبوم های منتشر شده بر روی این فروشگاه و ایجاد خدمات فروش برای مشتریان کرد . در آن زمان سرعت اینترنت ، عدم شناخت و آگاهی مردم نسبت به فروشگاه های اینترنتی و پرداخت های اینترنتی و عدم وجود زیرساخت های امن در پرداخت بانکی این فعالیت را آنچنان که می بایست معرفی نکرد .

از سال 1385 زمینه برگزاری کنسرت های موسیقی در ایران رشد قابل توجهی داشت و علاقه مردم به حضور در این برنامه ها منجر به افزایش تعداد سانس های یک برنامه می شد . در ایران روش ارائه بلیط یک برنامه بصورت سنتی و بدلیل نبود امکانات زیرساختی در حوزه دولتی با مشکلات بسیار زیادی همراه بود و علاقه مندان به این رشته از هنر تمایل زیادی برای تهیه بلیط با قیمت های مناسب در جایگاه های مناسب نشان می دادند . در سال 1385 این شرکت اقدام به راه اندازی سامانه رزرو بلیط یک برنامه بصورت اینترنتی کرد که با استقبال خوب دوستداران موسیقی همراه بود . هرچند سیستم سنتی بلیط کماکان وجود داشت ولی طرفداران گروه های مختلف موسیقی را از جهت تهیه بلیط مناسب راضی نگه می داشت . رفته رفته فعالیت در این حوزه و مشکلات تردد در کلان شهری همچون تهران ، ارائه خدمات فروش و دریافت آمار فروشندگان ، نوع پرداخت ها و جابجایی افراد برای تهیه بلیط دلخواه بعنوان یک دغدغه در این شرکت مطرح و در سال 1387 پروژه بلیط انلاین با هدف توسعه فناوری اطلاعات و کاربردی کردن آن در این بخش اقدام به راه اندازی واحد انفورماتیک خود کرد و از همان ابتدا این واحد پروژه خرید اینترنتی بلیط با امکان انتخاب صندلی را بعنوان مهمترین پروژه خود در آغاز کار قرار داد .

تیم برنامه نویسی با آنالیز روند این پروژه و تحقیقات کالبدی در سیستم فروش های سنتی با مشاوره از شرکت های موفق اروپایی و امریکایی که سال هاست در این راه بصورت گسترده و بین المللی فعالیت دارند تصمیم به اجرای فاز 1 بلیط آنلاین در سال 88 گرفت . در این فاز با بهره برداری از سیستم رزرو و ارائه فاکتور بعنوان یک خرید اینترنتی ، مشتریان با روند خرید بلیط بصورت اینترنتی و دریافت لاشه بلیط از مراکز فروش آشنا شدند و در بخش بعدی با توجه به فرهنگ سازی در سیستم بانکی کشور و پرداخت وجه از طریق درگاه های اینترنتی این سیستم نیز به مشتریان ارائه شد . در ابتدای سال 89 آنالیز و تحقیق بر روی روند مناسب خرید از ابتدا توسط مشتری و در کمترین زمان ممکن برای دریافت بلیط یک برنامه این پروژه را به فاز 2 سوق داد و تیم نرم افزاری و برنامه نویسی پس از هزاران ساعت مطالعه برای انجام خدمات الکترونیکی در بلیط انلاین و دپارتمان برگزاری کنسرت ها تصمیم به پیاده سازی فاز 2 و برنامه ریزی برای فازهای 3 و 4 این پروژه کردند.

با مشخص شدن امکانات لازم در حال و آینده نگری برای پروژه در اواخر سال 90 پروژه بلیط انلاین رسماً روند شکل گیری را آغاز کرد و فاز 2 این پروژه در بهمن ماه 1391 به پایان رسید . هم اکنون این پروژه آماده بهره برداری بوده و امکانات ان در فاز 2 علاقه مندان به حضور در کنسرت ها را خرسند خواهند کرد زیرا تمامی افراد در هر جایی از دنیا می توانند بدون حضور و یا تماس تلفنی مستقیماً از این پایگاه بلیط برنامه خود را خریداری کرده و با چاپ آن توسط پرینتر و یا با ارائه بارکدموبایل بر روی تلفن همراه خود در برنامه حضور پیدا کنند .

این پروزه در فازهای 3 و 4 خود فناوری ها پیشرفته که در سطح اول خدمات الکترونیکی دنیا مورد استفاده قرار گرفته را اماده بهره برداری خواهد کرد و بصورت بین المللی این پروژه کنار سایت های معتبر خارجی آغاز به کار می کند.

پروژه بلیط انلاین برای ارائه روش نوین انتقال امن داده ها از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران لوح تقدیر دریافت کرده و در جشنواره خدمات تجارت الکترونیک دنیا در کنار همکاران خود نامزد وب سایت برگزیده در این بخش بوده است .

چاپ مجدد بلیط های خریداری شده
اطلاعات مورد نیاز برای خرید اینترنتی
<
شماره کارت بانکی
<
رمز دوم ( رمز اینترنتی )
<
شماره CW2
<
تاریخ انقضاء کارت
اشتراک رایگان در خبرنامه
اطلاع از تاریخ کنسرت ها و فروش بلیط
مرور بهتر با
فایرفاکس   اینترنت اکسپلورر  
نماد اعتماد الکترونیک
تمامي كالاها و خدمات اين پایگاه داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است. ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت ارشاد اسلامی
کلیه کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند
و فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است
ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت ارشاد اسلامی
طراحی شده در دپارتمان انفورماتیک نسخه : 1.2.1.7
شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی 1396-1371